غیبت آگوئرو در بازی بارسا-سیتی به دلیل مصدومیت

تاریخ : 27 / 9برچسب:,
زمان انتشار :19:45.....نویسنده ی مطلب :

بعد از برد 1-3 سیتی مقابل لسترسیتی در رقابتهای کاپیتال وان کاپ، مانوئل پیگرینی سرمربی شیلیایی سیتی اعلام کرد که آگوئرو حدود 8هفته از میادین ورزشی به دور خواهد بود. این مصدومیت در برد 3-6 سیتی مقابل ارسنال در بازی شنبه و در دقیقه 50 بازی گریبانگیر این ستاره آرژانتینی شد.

روز دوشنبه پیگرینی اعلام کرده بود که آگوئرو دست کم یک ماه از میادین ورزشی دور خواهد بود ولی بعد از معاینات دقیق پزشک باشگاه سیتی، سرمربی این تیم اعلام کرد که غیبت آگوئرو ممکن است دو ماهه باشد.

پیگرینی در صحبت هایی به خبرنگاران گفت:« من دکتر نیستم. خیلی سخت است.پزشک تیم گفت که آگوئرو بین یک ماه تا دو ماه از میادین به دور خواهد بود. باید ببینیم که چطور می شود. نمی دانم که او چند هفته غایب است ولی دست کم یک ماه او را در اختیار نخواهیم داشت. دراین بازه زمانی کار برایمان خیلی سخت است. به ویژه اینکه دقیقا نمی دانیم که این مصدومیت چند هفته ای خواهد بود.»

آگوئرو در بازی سه شنبه شب تیمش مقابل لسترسیتی غایب بود و ممکن است شانس حضور در 12 بازی تیمش در این 8 هفته را از دست بدهد. اگر روند مصدومیت او 2 ماهه باشد ، او در بازی رفت تیمش مقابل بارسلونا در دور یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا که روز 18 فوریه برگزار می شود را از دست خواهد داد.

قطعا اودر بازی های سیتی در لیگ برتر مقابل لیورپول، تاتنهام و چلسی نیز حضور نخواهد داشت و در بازی تیمش در دور سوم اف ای کاپ مقابل بلکبرن نیز غایب خواهد بود.

سیتی با دو گل از ادین ژکو و یک گل الکساندر کولاروف موفق شد تا از سد لسترسیتی عبور کرده و به مرحله نیمه نهایی کاپیتال وان کاپ برسد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.